Παρουσιάσεις και Επαναληπτικά μαθημάτων (Γ΄ και Δ΄):

29 Φεβρουαρίου 2012

Οι περιπέτειες του Οδυσσέα - Στους Λαιστρυγόνες και στο νησί της Κίρκης


Στον Αίολο, στους Λαιστρυγόνες και στο νησί της Κίρκης - Σχεδιάγραμμα μαθήματος


Tα απίθανα... τριτάκια στο ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Κοζάνης


Τα απίθανα... τριτάκια επισκέφτηκαν σήμερα το Δημοτικό Θέατρο Κοζάνης και παρακολούθησαν τη θεατρική παράσταση :"Οι περιπέτειες του Τομ Σόγιερ" 

Κλάσματα και δεκαδικοί αριθμοί (1)


Φτιάξτε κλάσματα και δεκαδικούς αριθμούς !
(κλικ πάνω στην εικόνα)

Κλάσματα και δεκαδικοί αριθμοί (2)


Μετατροπή κλασμάτων σε δεκαδικούς αριθμούς !
(κλικ πάνω στην εικόνα)

28 Φεβρουαρίου 2012

Δεκαδικοί Αριθμοί


Από τα δεκαδικά κλάσματα μπορούμε να φτιάξουμε δεκαδικούς αριθμούς, δηλαδή να γράψουμε την ίδια αξία με διαφορετικό τρόπο.

Οι δεκαδικοί αριθμοί χωρίζονται με την υποδιαστολή ( , ) σε δύο μέρη.
α) Ακέραιο μέρος (πριν την υποδιαστολή)
β) Δεκαδικό μέρος (μετά την υποδιαστολή)
πχ:
3 4 5
,
1 2 3
Ακέραιο
 
Δεκαδικό
Το ακέραιο μέρος μπορεί να έχει ΧιλιάδεςΕκατοντάδεςΔεκάδες και Μονάδες.
Το δεκαδικό μέρος μπορεί να έχει δέκαταεκατοστάχιλιοστά.
Παράδειγμα: 
ΑριθμόςΧιλιάδεςΧΕκατοντάδεςΕΔεκάδεςΔΜονάδεςΜδέκαταδεκατοστάεχιλιοστάχ
345,123-345123
1.402,2431402243
43,01--4301-

Κανόνας:
Για να μετατρέψουμε ένα δεκαδικό κλάσμα σε δεκαδικό αριθμό, γράφουμε τον αριθμητή όπως είναι και μετράμε τα μηδενικά του παρονομαστή. Μετά μετράμε ίδιο αριθμό ψηφίων στον αριθμητή αρχίζοντας από δεξιά προς τα αριστερά, για να βάλουμε την υποδιαστολή. Π.χ.:
image 
Αν δεν υπάρχουν αρκετά ψηφία για να βάλω την υποδιαστολή στη σωστή θέση, συμπληρώνω τη θέση τους με μηδενικά. Π.χ.:
image

Οι περιπέτειες του Οδυσσέα - Στους Κύκλωπες (2) και στον Αίολο


Οι περιπέτειες του Οδυσσέα - Στους Κύκλωπες (1)


26 Φεβρουαρίου 2012

Οι σχολικές τάξεις «βγαίνουν» στον ήλιο!

Μια κλειστή και σκοτεινή αίθουσα διδασκαλίας δεν είναι το ιδανικό περιβάλλον για έξυπνους και δημιουργικούς μαθητές. Αυτό φαίνεται ότι είχε στο μυαλό της η ομάδα σχεδιαστών Trilogy Architecture όταν αποφάσισε να δώσει άλλη πνοή στην εκπαίδευση με ένα τολμηρό και εντυπωσιακό νέο κτίριο.




Το Δημοτικό Σχολείο Redding School of Arts στην Καλιφόρνια έχει μια διαφορετική προσέγγιση στη μάθηση, επιμένοντας σε πολύχρωμους χώρους και φωτεινές αίθουσες διδασκαλίας, δίνοντας μεγάλη έμφαση στην εξωτερική μάθηση. Οι τάξεις δεν έχουν τοίχους, αλλά μεγάλα παράθυρα, έτσι ώστε ο εξωτερικός χώρος να συνδέεται άμεσα με τον εσωτερικό, δημιουργώντας ένα σχεδόν… διαφανές αποτέλεσμα. 




Επιπλέον, το 50% της διδασκαλίας γίνεται… στο προαύλιο, ενώ οι αίθουσες εκδηλώσεων είναι ανοιχτές… στο φως του ήλιου! Τέλος, ολόκληρο το κτίριο βάφτηκε με έντονα χρώματα, έτσι ώστε οι μαθητές να ξεφεύγουν από το σκουρόχρωμο και μουντό αστικό περιβάλλον στο οποίο έχει χτιστεί.
















23 Φεβρουαρίου 2012

Φτιάχνουμε προσκλήσεις


Όταν γράφω μια πρόσκληση πρέπει να περιέχει (συνήθως):


-Ποιος προσκαλείται
-Πότε θα γίνει η εκδήλωση (ημέρα και ώρα)
-Τη διεύθυνση
-Το τηλέφωνο
-Ποιος προσκαλεί


Τι πρέπει ακόμη να γνωρίζουμε για τις προσκλήσεις...

- Συνήθως οι προσκλήσεις έχουν μικρό μέγεθος.





-Υπάρχουν όμως και προσκλήσεις που έχουν το μέγεθος αφίσας.








- Το κείμενο της πρόσκλησης πρέπει να είναι σύντομο και σαφές.

- Ανάλογα με το θέμα της πρόσκλησης και στο ποιον απευθύνεται προσαρμόζουμε τον τρόπο γραφής (ύφος) της πρόσκλησης.
π.χ.
φιλικό ύφος = πάρτι γενεθλίων
επίσημο ύφος = επίσημη εκδήλωση

-Η εικόνα που χρησιμοποιούμε και η διακόσμηση της πρόσκλησης πρέπει να έχει σχέση με το θέμα της πρόσκλησης
.

Διάβασε προσεκτικά την παρακάτω πρόσκληση:




- Ποιος έφτιαξε την πρόσκληση;

- Για ποιο σκοπό;

- Σε ποιους απευθύνεται;



Κάνε κλικ εδώ και εδώ για να εκτυπώσεις προσκλήσεις για το πάρτι σου!

Προστακτική Ενεστώτα και Αορίστου


Τα ρήματα που φανερώνουν προσταγήπαράκληση ή ευχή λέμε ότι βρίσκονται σε έγκλιση προστακτική.

Κλείσε το παράθυρο! (προσταγή)
Δώσε μου το βιβλίο, σε παρακαλώ. (παράκληση)
Πήγαινε στο καλό. (ευχή)

Προστακτική σχηματίζουν ο ενεστώτας και ο αόριστος. Η προστακτική έχει δύο πρόσωπα: το β’ πρόσωπο (εσύ, εσείς) και το γ’ πρόσωπο (αυτός, αυτοί). Εμείς εδώ θα μάθουμε το β’ πρόσωπο.


Π.χ.:
πρόσωπο
Προστακτική ενεστώτα
Προστακτική αορίστου
(γράφω)
β’ εν.:
β’ πλ.:
γράφε
γράφετε
γράψε
γράψτε
(σκουπίζω)
β’ εν.:
β’ πλ.:
σκούπιζε
σκουπίζετε
σκούπισε
σκουπίστε
(αγαπώ)
β’ εν.:
β’ πλ.:
αγάπα
αγαπάτε
αγάπησε
αγαπήστε



Σχηματισμός Προστακτικής Αορίστου Ανωμάλων Ρημάτων

 
 Οριστική ενεστώτα
Προστακτική αορίστου
β’ πρόσωπο ενικού
β’ πρόσωπο πληθυντικού

ανεβαίνω 
κατεβαίνω 
μπαίνω 
βγαίνω 
έρχομαι 
μένω 
φεύγω 
πλένω 
βρίσκω 
βλέπω 
λέω 
πίνω 
παίρνω 
τρώω 

ανέβα 
κατέβα 
μπες 
βγες 
έλα 
μείνε 
φύγε 
πλύνε 
βρες 
δες 
πες 
πιες 
πάρε 
φάε
ανεβείτε 
κατεβείτε 
μπείτε 
βγείτε 
ελάτε 
μείνετε 
φύγετε 
πλύνετε (πλύντε) 
βρείτε 
δείτε 
πείτε (πέστε) 
πιείτε 
πάρτε 
φάτε

22 Φεβρουαρίου 2012

20 Φεβρουαρίου 2012

Τρωικός πόλεμος - Επανάληψη


 Επανάληψη στον Τρωικό πόλεμο... ! (κλικ πάνω στην εικόνα)

19 Φεβρουαρίου 2012

¨Τα απίθανα... τριτάκια!¨, αφιέρωμα... σε σας!



Απόκριες, 2012!!! Καλώς ήλθατε ¨Τα απίθανα... τριτάκια!¨, αφιέρωμα... σε σας!

Στα απίθανα... τριτάκια! 
αυτό το όμορφο μπλογκ που είναι για την τρίτη τάξη...
αφιερώνω την σελίδα με το αφιέρωμα στις Αποκριές...


να την έχουν,
να την βλέπουν ,
να την χαίρονται,
να την τραγουδούν,
και πολύ να την χαρούν...
                                   Λάμπρος


Λάμπρο ευχαριστούμε για τα καλά σου λόγια αλλά και για το όμορφο ποιηματάκι σου !
Συγχαρητήρια και σε σένα για το εξαιρετικό μπλογκ σου! 

17 Φεβρουαρίου 2012

Επανάληψη 4ης ενότητας «Τα φυτά»


Τα φυτά είναι ζωντανοί οργανισμοί, το κλειδί της ζωής στη Γη. Χωρίς αυτά, οι άλλοι ζωντανοί οργανισμοί θα εξαφανίζονταν. Τα συναντάμε σε όλα τα σχήματα και τα μεγέθη: από το μικροσκοπικό φυτοπλαγκτόν των θαλασσών ως τα πανύψηλα δέντρα των δασών. Τα φυτά, στην εξελικτική τους πορεία, τελειοποίησαν τους πολύπλοκους μηχανισμούς και τις λειτουργίες που απαιτούνται για την παραγωγή της τροφής τους, την προστασία και την αναπαραγωγή τους, όπως και την προσαρμογή τους στο φυσικό περιβάλλον.
Όλα τα φυτά μαζί αποτελούν τη χλωρίδα.

Τι είναι η χλωρίδα;

Το φυτικό περιβάλλον δηλαδή το σύνολο των φυτών μιας χώρας αποτελεί την χλωρίδα της. Η ελληνική χλωρίδα παρουσιάζει μεγάλη ποικιλία από διαφορετικά είδη φυτών.
Για να παρατηρούμε πιο εύκολα τα φυτά τα χωρίζουμε σε κατηγορίες:
Ανάλογα με το αν διατηρούν το φύλλωμά τους:
 Φυλλοβόλα

 Έτσι ονομάζονται τα φυτά εκείνα που ρίχνουν τα φύλλα τους το φθινόπωρο και τα ξαναβγάζουν μόλις περάσει ο  χειμώνας, στις αρχές τις άνοιξης. Φυλλοβόλα δέντρα είναι το πλατάνι, η αμυγδαλιά, βελανιδιά, μηλιά, πλάτανος κ.ά.

Αειθαλή

 Η δεύτερη κατηγορία πολυετών φυτών- δέντρων είναι τα λεγόμενα αειθαλή δέντρα. Έτσι ονομάζονται τα φυτά που κρατούν το φύλλωμα στα κλαδιά τους όλο το χρόνο. Τα αειθαλή φυτά ρίχνουν και αυτά τα φύλλα τους γιατί πρέπει να αλλάζουν φύλλωμα, όμως αυτό δεν μπορούμε εύκολα να το καταλάβουμε γιατί τα φύλλα τους δεν πέφτουν όλα μαζί και γιατί στη θέση αυτών που έπεσαν, φυτρώνουν πολύ γρήγορα καινούρια φύλλα. Αειθαλή δέντρα είναι το κυπαρίσσι, το πεύκο, ελιά, έλατο κ.ά.
Ανάλογα με το που ζουν και τι προσφέρουν:
Φυτά του δάσους: είναι κυρίως δέντρα ή θάμνοι, ζουν μακριά από τον άνθρωπο χωρίς να χρειάζονται τη βοήθειά του για να αναπτυχθούν.  Φυτρώνουν μόνα τους πολλά μαζί σε μια περιοχή και σχηματίζουν το δάσος (έλατο, πεύκο, οξιά)
Οπωροφόρα: είναι τα δένδρα που καλλιεργούμε γιατί μας δίνουν φρούτα (οπώρες). Χρειάζονται την ανθρώπινη φροντίδα (κερασιά, αχλαδιά, μηλιά)
Καλλιέργειες: είναι τα φυτά που σπέρνει και φροντίζει ο άνθρωπος για να τραφεί. Τα συναντάμε σε αγρούς και περιβόλια. (στάχυα, ντοματιές, φασολιές)
Καλλωπιστικά ή διακοσμητικά: είναι τα φυτά που ο σκοπός τους είναι να ομορφαίνουν (καλλωπίζουν) το περιβάλλον. Χρειάζονται πολύ περιποίηση και τα συναντάμε σε γλάστρες, σε εσωτερικούς χώρους, κήπους και αυλές σπιτιών. (τριανταφυλλιά, γαρδένια, γαριφαλιά)
Ανάλογα με το χρόνο ζωής τους:
Μονοετή: είναι τα φυτά που ζουν μόνο ένα χρόνο και μετά ξεραίνονται. Συνήθως είναι μικρά φυτά και καλλιεργούνται για τους καρπούς τους (σιτάρι, ντομάτα, πατάτα)
Πολυετή: είναι φυτά (κυρίως δέντρα και θάμνοι) που ζουν πολλά χρόνια. (κληματαριά, πλάτανος, ελιά)
Ανάλογα με το είδος βλαστού:
Δέντρα 
Τα δέντρα είναι η κατηγορία των φυτών που ζουν πολλά χρόνια. Ένα δέντρο μπορεί να ζει εκατοντάδες χρόνια. Μπορεί δηλαδή ένα δέντρο να είναι πιο μεγάλο και από τον προ-προ παππού μας... Επίσης, ένα άλλο χαρακτηριστικό των δέντρων είναι το μεγάλο μέγεθός τους. Πολλά δέντρα ξεπερνούν σε ύψος μια τριώροφη πολυκατοικία. Τα δέντρα έχουν, τέλος, πολύ σκληρό και μεγάλο βλαστό, τον κορμό που πολλές φορές είναι τόσο χοντρός που χρειάζεται η βοήθεια από πολλά παιδιά για να τον αγκαλιάσουν. Μερικά δέντρα είναι η ελιά, η αμυγδαλιά και το πεύκο. 
                                       Θάμνοι
 
Η ηλικία των θάμνων βρίσκεται κάπου στη μέση από τις πόες και από τα δέντρα που θα δούμε παρακάτω. Δηλαδή ένας θάμνος μπορεί να ζήσει παραπάνω από όσο ζουν οι πόες αλλά όχι τόσο πολύ όσο ζουν τα δέντρα. Το μέγεθός του βρίσκεται και αυτό στη μέση από τις δύο άλλες κατηγορίες φυτών. Είναι δηλαδή πιο ψηλός από μια πόα (που είναι πολύ χαμηλή) αλλά και πιο κοντός από ένα δέντρο (που είναι ίσως πιο ψηλό από το σχολείο σου). Τέλος, ένα ακόμα χαρακτηριστικό του θάμνου είναι πως ο βλαστός του είναι αρκετά σκληρός και κοντός αλλά όχι πολύ χοντρός. Στην κατηγορία των θάμνων ανήκουν το αμπέλι, το θυμάρι και η πικροδάφνη.
                                       Πόες 
Η κατηγορία αυτή περιέχει τα φυτά που ζουν λιγότερο από όλα τα υπόλοιπα. Γενικά οι πόες έχουν μικρή διάρκεια ζωής. Οι περισσότερες πόες είναι φυτά που ζουν έναν χρόνο ή και λιγότερο αλλά σπάνια περισσότερο. Οι πόες έχουν πολύ μικρό μέγεθος. Σε κάποιες περιπτώσεις αν δεν προσέξουμε, μπορούμε ακόμα και να τις πατήσουμε. Τέλος πρέπει να πούμε πως οι πόες έχουν πολύ μικρό κα μαλακό βλαστό (κοτσάνι) κι έτσι μπορεί πολύ εύκολα να κοπεί. Στις πόες εντάσσονται οι παπαρούνες, ο κρίνος και το χαμομήλι.
 Τα φυτά για να μεγαλώσουν χρειάζονται υγρασία, κανονική θερμοκρασία, αέρα, χώμα και φως. Όμως το χειμώνα η θερμοκρασία αλλάζει, έτσι τα φυτά που δεν αντέχουν στο κρύο, ρίχνουν τα φύλλα τους και πέφτουν σε χειμερία ανάπαυλα. Αυτά είναι τα φυλλοβόλα φυτά.

Χρήση των φυτών στην καθημερινότητα
Τα φυτά έχουν πολλές χρήσεις στην καθημερινότητά μας... Άλλες τις αναγνωρίζουμε και άλλες μας είναι άγνωστες ή αδιάφορες. Άλλες πάλι τις γνωρίζουμε αλλά τις θεωρούμε τόσο δεδομένες, ώστε δεν τους δίνουμε καμία σημασία! Μερικές από τις χρήσεις της χλωρίδας της γης είναι:

1)Η χρήση των φυτών ως φαγητό π.χ. όσπρια, άγρια χόρτα κ.α. αλλά και ως συμπλήρωμα στα φαγητά για νοστιμιά π.χ. μαϊντανός (που ανήκει στις πόες)

2)Η χρήση τους ως καλλωπιστικά (δηλαδή για ομορφιά)
3)Η χρήση τους για την παρασκευή αρωμάτων , φαρμάκων ή και ρούχων.

4) Η χρήση των φυτών για την δέσμευση του διοξειδίου του άνθρακα και την απελευθέρωση οξυγόνου που είναι απαραίτητο για τη ζωή μας μέσω της διαδικασίας της φωτοσύνθεσης.

5)Βασική είναι η χρήση των φυτών η συγκράτηση νερού αλλά και η συγκράτηση του εδάφους με τις ρίζες τους.
6)Τα φυτά όμως έχουν χρήση και καθώς τα καταστρέφουμε... Δηλαδή με τη χρήση μερών του φυτού μπορούν να κατασκευαστούν χρήσιμα αντικείμενα όπως χαρτί (από κορμούς δέντρων) ή έπιπλα και τέλος

7)Η χρήση των φυτών για καύσιμη ύλη.
                                                                                                                                                                            Η.Η.
Ας δούμε τώρα ένα video που θα μας οδηγήσει σε ένα ταξίδι γνωριμίας με τη χλωρίδα του πλανήτη μας :



15 Φεβρουαρίου 2012

"Τα Φανταστικά Ιπτάμενα Βιβλία του κ. Morris Lessmore"



"Τα Φανταστικά Ιπτάμενα Βιβλία του κ. Morris Lessmore" είναι μια πολυβραβευμένη βιβλιοφιλική εφαρμογή-βιβλίo από τα Moonbot Studios.Οι δημιουργοί της έχουν φροντίσει να ανεβάσουν για μας ένα πολύ όμορφο 15λεπτο βίντεο με την ιστορία του βιβλίου. 
Όπως θα διαπιστώσετε βλέποντας το βίντεο, εμπνέεται από τον τυφώνα "Κατρίνα", τον Μπάστερ Κήτον, τον "Μάγο του Οζ" καθώς και την αγάπη για τα βιβλία. Προκειται για "την ιστορία των ανθρώπων που αφοσιώνουν τις ζωές του στα βιβλία και τα βιβλία τους το ανταποδίδουν".
Καταπληκτικό και πολύ όμορφο 15λεπτο βίντεο με την ιστορία του βιβλίου. Υποψήφιο για Όσκαρ στην κατηγορία animated short.




Πυραμίδα τροφίμων - Εργασίες μαθητών





Συγχαρητήρια  σ' όλα τα παιδιά της 1ης ομάδας για την εξαιρετική σας εργασία  ! ! !




Πολλά μπράβο... και στη 2η ομάδα για την εξαιρετική σας εργασία  ! ! !

Δεκαδικά κλάσματα



Έχουμε μάθει ότι:
 10 χιλιοστά είναι ίσα με 1 εκατοστό
 10 χιλ. = 1 εκ.


image


Επίσης:
10 εκατοστά είναι ίσα με 1 δέκατο
 10 εκ = 1 δεκ.
και
10 δέκατα είναι ίσα με 1 μέτρο   10 δεκ. = 1 μ.



image


Για να κάνουμε μετατροπές μεταξύ μέτρων, δέκατων, εκατοστών και χιλιοστών σκέφτομαι με τη βοήθεια της παρακάτω γραμμής:
image

  • Πχ: Θέλω να μετατρέψω 3 μέτρα σε δέκατα: 3 μ. = _____ δεκ.
Σκέφτομαι: Θέλω να πάω από τα μέτρα στα δέκατα.
Άρα ακολουθώ τα πράσινα βελάκια και κάνω ένα πηδηματάκι.
Λέω 10 = 30. Συνεπώς 3μ. = 30 δεκ.

  • Πχ: Θέλω να μετατρέψω 3 μέτρα σε εκατοστά: 3 μ. = _____ εκ.
Σκέφτομαι: Θέλω να πάω από τα μέτρα στα χιλιοστά.
Άρα ακολουθώ τα πράσινα βελάκια και κάνω δύο πηδηματάκια.
Λέω 10 =30 και 30 x 10 = 300 (ή x 100 =300). Συνεπώς 3μ. = 300 εκ.

  • Πχ: Θέλω να μετατρέψω 300 εκατοστά σε δέκατα: 300 εκ.  = _____ δεκ.
Σκέφτομαι: Θέλω να πάω από τα εκατοστά στα δέκατα.
Άρα ακολουθώ τα γαλάζια βελάκια και κάνω ένα πηδηματάκι.
Λέω 300 : 10 = 30. Συνεπώς 300 εκ. = 30 δεκ.

  • Πχ: Θέλω να μετατρέψω 4.000 χιλιοστά σε μέτρα: 4.000 χιλ.  = _____ μ.
Σκέφτομαι: Θέλω να πάω από τα χιλιοστά στα μέτρα.
Άρα ακολουθώ τα γαλάζια βελάκια και κάνω τρία πηδηματάκια.
Λέω 4.000 : 10 = 400 και 400 : 10 = 40 και 40 : 10 =4  4.000 : 1.000 = 4).
Συνεπώς 4.000 χιλ. = 4 μ.


Δεκαδικά Κλάσματα

Δεκαδικά Κλάσματα λέμε τα κλάσματα με παρονομαστή 10, 100 ή 1.000. πχ:imageδηλαδή 2 δέκατα, 3 εκατοστά και 5 χιλιοστά.

Αν τώρα θέλω να κάνω μετατροπές σε δεκαδικά κλάσματα υπάρχει ένας εύκολος τρόπος!

Παράδειγμα 1ο:
Θέλω να μετατρέψω τα 30 εκατοστά σε δέκατα: 30 εκ.= ____ δεκ.
-->
Σβήνω ένα μηδενικό από τον παρονομαστή και ένα μηδενικό από τον αριθμητή.
image
-->
image

Παράδειγμα 2ο:
Θέλω να μετατρέψω τα 300 χιλιοστά σε δέκατα: 300 χιλ.= ____ δεκ.
-->
Σβήνω δύο μηδενικά από τον παρονομαστή και δύο μηδενικά από τον αριθμητή.
image
-->
image

Μπορώ όμως να κάνω και το αντίστροφο!

Θέλω να μετατρέψω τα 5 δέκατα σε χιλιοστά: 5 δεκ. = _____ χιλ.
-->
Τότε βάζω δύο μηδενικά στον παρονομαστή και δύο μηδενικά στον αριθμητή.
image
-->
image


ΠροσοχήΓια να προσθέσω δεκαδικά κλάσματα θα πρέπει να έχουν ίδιο παρονομαστή.
 Πχ:
image
Διαφορετικά πρέπει να κάνω τις μετατροπές.
 Πχ:
image

Δείτε επίσης :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Όχι στη Σχολική Βία και τον Εκφοβισμό!

Όχι στη Σχολική Βία και τον Εκφοβισμό! on PhotoPeach

Η κυρά Διατροφή... και οι πυραμίδες υγιεινής διατροφής και αθλητικών δραστηριοτήτων!

Η κυρά Διατροφή... και οι πυραμίδες υγιεινής διατροφής και αθλητικών δραστηριοτήτων! on PhotoPeach

Τα απίθανα... τριτάκια στο φούρνο της γειτονιάς!

Τα απίθανα... τριτάκια στο φούρνο της γειτονιάς! on PhotoPeach

Τα απίθανα τριτάκια στο Δισπηλιό !

Τα απίθανα τριτάκια στο νεολιθικό οικισμό του Δισπηλιού στη λίμνη της Καστοριάς (8-6-2012) on PhotoPeach

Τα απίθανα τριτάκια παίζουν Καραγκιόζη!

O Καραγκιόζης και η κυρά Παχυσαρκία on PhotoPeach