Παρουσιάσεις και Επαναληπτικά μαθημάτων (Γ΄ και Δ΄):

7 Δεκεμβρίου 2011

Οι Δέκα Εντολές



  1. "Εγώ είμαι ο Κύριος ο θεός σου. Δεν θα υπάρχουν για σένα άλλοι θεοί εκτός από μένα".
  2. "Δεν θα κατασκευάσεις για σένα είδωλα και κανενός είδους ομοίωμα. Δεν θα τα προσκυνάς ούτε θα τα λατρεύεις".
  3. "Δεν θα προφέρεις καταχρηστικά το όνομα του Κυρίου, του θεού σου. Εγώ ο Κύριος δεν θ' αθωώσω κανέναν που προφέρει το όνομα μου καταχρηστικά."
  4. "Να θυμάσαι την ημέρα του Σαββάτου, για να την ξεχωρίζεις και να την αφιερώνεις στον Κύριο. Έξι μέρες θα εργάζεσαι και θα κάνεις όλες τις εργασίες σου. Αλλά η έβδομη μέρα είναι μέρα ανάπαυσης, αφιερωμένη σ' εμένα, τον Κύριο το θεό σου."
  5. "Να τιμάς τον πατέρα σου και τη μητέρα σου για να ζήσεις πολλά χρόνια στη χώρα που εγώ ο Κύριος, ο θεός σου, θα σου δώσω."
  6. "Δεν θα φονεύσεις."
  7. "Δεν θα μοιχεύσεις."
  8. "Δεν θα κλέψεις."
  9. "Δεν θα καταθέσεις ψεύτικη μαρτυρία ενάντια στο συνάνθρωπο σου."
  10. "Δεν θα επιθυμήσεις τίποτε απ' ό,τι ανήκει στο συνάνθρωπο σου"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δείτε επίσης :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Όχι στη Σχολική Βία και τον Εκφοβισμό!

Όχι στη Σχολική Βία και τον Εκφοβισμό! on PhotoPeach

Η κυρά Διατροφή... και οι πυραμίδες υγιεινής διατροφής και αθλητικών δραστηριοτήτων!

Η κυρά Διατροφή... και οι πυραμίδες υγιεινής διατροφής και αθλητικών δραστηριοτήτων! on PhotoPeach

Τα απίθανα... τριτάκια στο φούρνο της γειτονιάς!

Τα απίθανα... τριτάκια στο φούρνο της γειτονιάς! on PhotoPeach

Τα απίθανα τριτάκια στο Δισπηλιό !

Τα απίθανα τριτάκια στο νεολιθικό οικισμό του Δισπηλιού στη λίμνη της Καστοριάς (8-6-2012) on PhotoPeach

Τα απίθανα τριτάκια παίζουν Καραγκιόζη!

O Καραγκιόζης και η κυρά Παχυσαρκία on PhotoPeach