Παρουσιάσεις και Επαναληπτικά μαθημάτων (Γ΄ και Δ΄):

18 Νοεμβρίου 2011

Το αγαπημένο μου ζώο

Μπράβο Λευτέρη Π. !

Μπράβο Σοφία Π. !

Μπράβο Νίκο Λ. !

   Μπράβο  Κωνσταντίνα Β. !

                                                                  Μπράβο Δημήτρη Ν. !






Το αγαπημένο μου ζώο

Ποιο είναι το ζώο που μου αρέσει;
Το  αγαπημένο  μου  ζώο  είναι  το  κουνελάκι.
Πως  είναι η εμφάνισή του;
Είναι  ασπρόμαυρο και έχει απαλό τρίχωμα και είναι  μικρό.
Ποιες  είναι  οι  συνήθειές  του;
Του  αρέσει  να  παίζει  και  να  τρώει.
Ποια είναι η συμπεριφορά του;
Η  συμπεριφορά  του  είναι παιχνιδιάρικη.

Τι μου αρέσει πιο πολύ σ’ αυτό;
Μου αρέσει που είναι μικρό και στρουμπουλό.

                                                                                                             Γιάννης  Κ.
Μπράβο Γιάννη Κ. !

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δείτε επίσης :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Όχι στη Σχολική Βία και τον Εκφοβισμό!

Όχι στη Σχολική Βία και τον Εκφοβισμό! on PhotoPeach

Η κυρά Διατροφή... και οι πυραμίδες υγιεινής διατροφής και αθλητικών δραστηριοτήτων!

Η κυρά Διατροφή... και οι πυραμίδες υγιεινής διατροφής και αθλητικών δραστηριοτήτων! on PhotoPeach

Τα απίθανα... τριτάκια στο φούρνο της γειτονιάς!

Τα απίθανα... τριτάκια στο φούρνο της γειτονιάς! on PhotoPeach

Τα απίθανα τριτάκια στο Δισπηλιό !

Τα απίθανα τριτάκια στο νεολιθικό οικισμό του Δισπηλιού στη λίμνη της Καστοριάς (8-6-2012) on PhotoPeach

Τα απίθανα τριτάκια παίζουν Καραγκιόζη!

O Καραγκιόζης και η κυρά Παχυσαρκία on PhotoPeach