Παρουσιάσεις και Επαναληπτικά μαθημάτων (Γ΄ και Δ΄):

21 Νοεμβρίου 2011

Το αγαπημένο μου ζώο


 
η Τιάρα
Πως  γνώρισα                    Μου   το   είχε   δώσει     η   φίλη    μου   η    Ειρήνη. Είχε                 

Αυτό το  σκυλί                   επτά    κουτάβια και μου  χάρισε  ένα.                        
                                          
Πως   περνάω                     Παίζω   μαζί    του,  το  βγάζω βόλτα, το  κάνω   μπάνιο  και το              τις     ελεύθερες                  φροντίζω.
ώρες  μαζί  του
Η  εξωτερική                     Είναι   μικρό  , έχει καφετί   τρίχωμα   και μεγάλα καφετί   αυτιά.
εμφάνισή   του              
Η συνήθειες του.             Κοιμάται    στο  κρεβάτι    μου.          
Μια   ευχή                        Να  είμαστε    εγώ  και  το    σκυλάκι     μου    πάντα  μαζί.    

                                                                                                                  Νεφέλη   Χ.          
Γράφω για τη Λίζα  τη σκυλίτσα μου

Το αγαπημένο μου ζώο είναι η Λίζα, ένα σκυλάκι. Η Λίζα γεννήθηκε την Πρωτομαγιά του 2009 και είναι κόρη της Αλίς που είναι το σκυλάκι του αδερφού μου.
Είναι μικρούλα με άσπρο χρώμα και στη μέση της είναι μαύρη σαν να έχει μια ζώνη. Τα αυτιά της είναι καφέ και έχει μια φουντωτή ουρίτσα.
Παίζω μαζί της συχνά. Το καλοκαίρι κάθε μέρα, αφού δεν έχω σχολείο. Την ταΐζω  κονσέρβα για σκύλους και κροκέτες.
Την αγαπάω πολύ και την προσέχω. Θα ήθελα να μπορώ να παίζω συνέχεια μαζί της
                                                                                                                                        Δήμητρα Γ.                                             
Το αγαπημένο μου ζώο!!!
Το αγαπημένο μου ζώο είναι ένα άλογο. Το όνομά του είναι Λάιλα.
Μία Κυριακή, με την οικογένειά μου και τους φίλους μου, πήγαμε σε μία φάρμα με άλογα, εκεί γνώρισα και την Λάιλα.
       Η Λάιλα είναι μία μικρή φοράδα, έχει χρώμα απαλό καφέ και άσπρο, η χαίτη της είναι πλούσια σαν  την ουρά της.
        Όταν πηγαίνω στη φάρμα καλπάζω με τη Λάιλα και αυτή ελπίζει πως θα την ταΐσω και θα τη χτενίσω.
Εύχομαι η Λάιλα να είναι πάντα υγιής, για  να τη βλέπω συχνά.                                                                                                                                                                                                      Δέσποινα Κ.

ΤΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΟΥ ΖΩΟ
Το αγαπημένο μου ζωάκι  είναι ένα σκυλάκι , ο  Δίας.
     Ζει στην αυλή του χωριού μου.  Είναι  μεγαλόσωμο και η ράτσα του είναι  «Ελληνικός  Ποιμενικός».
      Το τρίχωμα του είναι καφέ με άσπρο.  Συνηθίζει να ξαπλώνει κάτω από τα τρακτέρ και να τεμπελιάζει.  Μόλις με βλέπει τρέχει κοντά μου για παιχνίδι . Με κυνηγάει γύρω  γύρω  από την αυλή .
 Του αρέσει πολύ το φαγητό και δεν χορταίνει σχεδόν ποτέ .
 Νιώθω πολύ τρυφερότητα και αγάπη γι’ αυτόν .
   Μου αρέσει να τον φροντίζω  . Αλλά πιο πολύ να παίζω μαζί του .
    Εύχομαι όλα τα παιδάκια του να έχουν ένα ζωάκι σαν τον Δία , γλυκούλη και χοντρούλη.                
                                                                                                                                              ΚΥΡΙΑΚΗ Α.     
ΤΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΟΥ ΖΩΟ.
                                                                                                              
   Το αγαπημένο μου ζώο είναι ένα καναρίνι που το λένε Τουίτι. Μου το χάρισε ο  παππούς μου ο Γιάννης πέρσι στα γενέθλιά μου.
  Ο Τουίτι είναι κίτρινος σαν τον ήλιο με μαύρα υγρά μάτια . Το ράμφος του είναι ροζ μυτερό και τσιμπάει.
  Κάθε μέρα του αλλάζω το νερό του βάζω τροφή και μέρα παρά μέρα  του βάζω και ένα κομματάκι μήλο το χειμώνα ή ένα κομματάκι αγγουράκι το καλοκαίρι. Του μιλάω, του σφυρίζω και αυτός ανταποκρίνεται με ένα γλυκό κελάηδισμα
  Τον Τουίτι μου τον λατρεύω. Έχω αναλάβει εγώ προσωπικά την καθημερινή του φροντίδα και του δίνω κάποιες φορές βιταμίνες και ασβέστιο. Τις κρύες νύχτες του χειμώνα τον  παίρνω μέσα στο σπίτι για να μην κρυώνει .Το καλοκαίρι όταν πηγαίνω στη Χαλκιδική μαζί με τον παππού και τη γιαγιά, δεν το αφήνω στη μαμά μου αλλά τον παίρνω μαζί μου γιατί τον αγαπάω και δεν μπορώ να τον αποχωριστώ.
  Ελπίζω να είναι πάρα πολλά χρόνια μαζί μας και να μας ξυπνάει κάθε πρωί με το κελάηδισμά του. 
                                                                                ΤΑΤΙΑΝΑ  ΜΠ.

Μπράβο...  Νεφέλη, Δήμητρα, Κυριακή, Δέσποινα Κ. και Τατιάνα !
 Συγχαρητήρια σ' όλα τα παιδιά για τις πολύ καλές εργασίες τους ! !

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δείτε επίσης :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Όχι στη Σχολική Βία και τον Εκφοβισμό!

Όχι στη Σχολική Βία και τον Εκφοβισμό! on PhotoPeach

Η κυρά Διατροφή... και οι πυραμίδες υγιεινής διατροφής και αθλητικών δραστηριοτήτων!

Η κυρά Διατροφή... και οι πυραμίδες υγιεινής διατροφής και αθλητικών δραστηριοτήτων! on PhotoPeach

Τα απίθανα... τριτάκια στο φούρνο της γειτονιάς!

Τα απίθανα... τριτάκια στο φούρνο της γειτονιάς! on PhotoPeach

Τα απίθανα τριτάκια στο Δισπηλιό !

Τα απίθανα τριτάκια στο νεολιθικό οικισμό του Δισπηλιού στη λίμνη της Καστοριάς (8-6-2012) on PhotoPeach

Τα απίθανα τριτάκια παίζουν Καραγκιόζη!

O Καραγκιόζης και η κυρά Παχυσαρκία on PhotoPeach