Παρουσιάσεις και Επαναληπτικά μαθημάτων (Γ΄ και Δ΄):

16 Νοεμβρίου 2011

Το αγαπημένο μου ζώο


Ποιο είναι το όνομά του.
Πότε και πώς το απέκτησα
      Το αγαπημένο μου ζώο είναι μια γάτα, που τη λένε Ασπρούλα. Πριν ένα χρόνο ο αδερφός μου, ο Ρήγας, την έφερε σπίτι μας. Του τη χάρισε φίλη μας η Γιάννα, όταν γέννησε τρία γατάκια η γάτα της, η Χιονάτη.

Πώς είναι (εξωτερική περιγραφή)
      Η Ασπρούλα είναι μια γάτα κάτασπρη σαν το χιόνι, με γαλάζια, υγρά μάτια και ροζ μυτούλα. Στις άκρη του ενός ποδιού και κάτω από τα αυτιά έχει μικρές , μαύρες τούφες. Είναι παχουλή κι έχει την πιο φουντωτή ουρά που έχω δει σε γάτα. Είναι τεμπέλα και ναζιάρα γατούλα και της αρέσει να τη χαϊδεύουμε .

Πώς περνάω μαζί της
    Η Ασπρούλα τρέχει πάντα πίσω μου, κάθεται στα πόδια μου όταν διαβάζω ή όταν ετοιμάζω τα μαθήματα στον υπολογιστή. Μερικές φορές, επειδή νομίζει ότι δεν της δίνω την προσοχή που της αξίζει, ανεβαίνει στο γραφείο και κάθεται μπροστά στην οθόνη .

Τι νιώθω γι’ αυτή
     Την Ασπρούλα μας την αγαπάμε πολύ κι εγώ κι ο Ρήγας. Τη φροντίζουμε, της αγοράζουμε γατοτροφή και μαλώνουμε ποιος θα την ταΐσει. Η αλήθεια είναι ότι είναι λίγο δύσκολη στο φαγητό. Τα καλοκαίρια την παίρνουμε μαζί μας διακοπές. Δεν την αφήνουμε ποτέ μόνη.

Μια ευχή
    Ελπίζω η Ασπρούλα να μείνει μαζί μας πολλά χρόνια και να κάνει παιδάκια για να τα χαρίσουμε κι εμείς στους καλούς μας φίλους, που αγαπάνε τα ζώα.

1 σχόλιο:

Δείτε επίσης :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Όχι στη Σχολική Βία και τον Εκφοβισμό!

Όχι στη Σχολική Βία και τον Εκφοβισμό! on PhotoPeach

Η κυρά Διατροφή... και οι πυραμίδες υγιεινής διατροφής και αθλητικών δραστηριοτήτων!

Η κυρά Διατροφή... και οι πυραμίδες υγιεινής διατροφής και αθλητικών δραστηριοτήτων! on PhotoPeach

Τα απίθανα... τριτάκια στο φούρνο της γειτονιάς!

Τα απίθανα... τριτάκια στο φούρνο της γειτονιάς! on PhotoPeach

Τα απίθανα τριτάκια στο Δισπηλιό !

Τα απίθανα τριτάκια στο νεολιθικό οικισμό του Δισπηλιού στη λίμνη της Καστοριάς (8-6-2012) on PhotoPeach

Τα απίθανα τριτάκια παίζουν Καραγκιόζη!

O Καραγκιόζης και η κυρά Παχυσαρκία on PhotoPeach